ՀՀ վարչապետի՝ ավիացիայի գծով նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է. «RyanAir-ն ինքնարժեքից ցածր գնով թռիչքներ չի կատարել: Իմ հաշվարկներով` ամեն թռիչք շահութաբեր դարձնելու համար, մեկ տոմսի նույնիսկ 200 դոլար, այլ ոչ՝ թմբկահարած 35 եվրո արժեքի, և բոլոր 189 նստատեղերը զբաղեցնելու պարագայում անգամ, ամեն մի թռիչք պետք է ֆինանսավորվեր Հայաստանի կողմից, մոտ 20.000 դոլարի չափով: Ինձ հիմա հետաքրքրում է մի հարց` արդյո՞ք այդ գումարները կանխավճարով չեն տրել նրան, և սրանից բխող հաջորդ հարցը` եթե այո, ապա կա՞ այդ գումարների հետբերման մեխանիզմ: Եվ վերջում, երրորդ հարցը` ինչո՞ւ է պետք ֆինանսավորել օտարերկրյա ավիաընկերություններին, ու հայտարարել ավիացիայում «հեղափոխական փոփոխությունների» մասին: Տեղական ավիաընկերությունների հետ քննարկվե՞լ են արդյոք էդ «հեղափոխական» փոփոխությունների հնարավորությունը նրանց միջոցով: ՀԳ: Ի՞նչ կարժենա (սուբսիդավորման տեսակետից) այդ փուչիկի պայթյունից խուսափելը»: